vineri, 11 decembrie 2009

Zambeste cat mai ai cu ce....


Astazi am fost la dentist... dupa o noapte de chin mi.am luat inima in buzunar pt ca in dinti nu imi permitea durera si am plekt spre dentist....cand am ajuns ink 4 oameni in fata mea printre care si un baietel care isi tinea falk intr.o batista...tristetea ii era scrisa pe fata in romane ...apare dentistul cu un zambet cat ksa primarului(ce ii pasa lui ..nu il dure nici o masea) ii ofera baietelului o bomboana...pe moment am inceput sa zambesc cu toata durerea pe kre o aveam la purtator...cum sa manace saracu bomboana dak el nu putea sa miste nici privirea de durere :-?? ...nu a trecut mult si am inceput sa aud si melodioasele sunete vajaind de la diferite aparate....si k prin minune de frik mi.a trecut durerea numa cand le.am auzit(de cand ma stiu a fost asa la auzul acelor sunete)...am urmat eu...inima imi batea atat de tare in buzunar incat a trebuit sa.mi las haina in cuier....dentistul cu un zambet ironic imi arata skunul de tortura si foarte amabil ma pofteste sa iau loc...si apoi incep minciunile..."ca totul va fi bine"...."k nu va durea"...:-@ si o cisterna de povesti..dar ce ma scotea din sarite era k in timp ce se plimba prin cabinet dupa diferite chestii imi spunea "zambeste nu mai e mult"...dupa ceva chin,dupa ce mi.a scos maseaua am skpat de pe masa lui si la plecare imi spune cu acelasi zambet..."gata poti zambi,durera a trecut...zambeste cat mai ai cu ce "...nu am mai vazut un asa dentist sadic...cu toate astea mi.a trecut durera,am ramas cu un dinte in minus...si cu o imagine a unu om format din zambet...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu