joi, 10 decembrie 2009

Chestii


Zboara peste inima mea si inceteaza sa mai arunci cu chistocuri in ea...ea chiar batea pt tine...si tu??tu ai fost atat de prost incat nici macar nu ai reusit sa te ridici sa vezi ce ai pierdut...nu era ceva deosebit era doar o inima frumoasa...ce a incetat sa mai bata..s-a oprit pt un ceas...s-a oprit pt 2...sau pt 9..s-a oprit de tot...a incetat sa mai respire si sa manance fluturi la toate mesele...ai taiat o parte din ea si ai aruncat-o intr-o sticla de bere...cu acceasi placere cu care eu mananc ciocolata...cu acceasi placerecu care eu te priveam...dar tu ai aruncat o bucata...si pe mine m-a durut....era normal...inca o bucata de inima irosita pe un om..inca o bucata din mine moarta..
Lasa-mi un ultim cuvant sa m-aline....Poti sa pleci, pot sa plec...suntem liberi.Dar cat din libertate e reala?Suntem sclavii iluziilor, tu si eu.Tu esti iluzia mea , eu te-am faurit...Si-n neadevarul tau renasc,Dar poti sa pleci, sa fii iluzia altcuiva.Lasa-mi totusi durerea, sa stiu ca te-am iubit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu