luni, 7 decembrie 2009

Traiti bine!!

Daca nu ai trait bine pana acum inca mai poti spera:))...nu de alta dar la conducere e tot Traian Basescu.....si cata suferinta pe unii ca nu ii va conduce Mircea Gioana....immdap.....politica din zilele noastre:-@:-@...curios :-? un subiect care imi provoaca greata fara sa manac ceva gretos sau fara sa vad ceva scarbos...e suficient sa aud pronuntanduse niste nume si deja mi se face scarba....ok..deci poate se gaseste cineva sa.mi explice care e diferente dintre cei doi sau restu din parlament?chiar sunt curioasa voi pe ce va bazati cant afirmati ca unul e bun si altul e jalnic 8-> k eu nu gasesc nici o diferenta..:-< dar nici una :-??
Ii auzi pe multi ca afirma "daca nu te duci la vot esti vinovat de ce se intampla in jurul tau"..nu zau /:)..ce trist suna.....si daca ma duc sa votez si nu am cu cine?aaaaa?de asta ce zici?daca toti sunt la fel de "buni" si se manaca,se fura intre ei?imi pare rau dar eu nu pot sa sustin pe cineva care imi provoaca :-& :-??. VINOVATI SUNTETI VOI CEI CARE II SUSTINETI!!!...datorita voua sunt unde sunt.....e o vorba....NU E PROST CINE VINDE UN PRODUS STRICAT,E PROST CEL CE IL CUMPARA!!! :-??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu